22 Mart 2011 Salı

Pendikspor 1-3 Kocaelipsporumuz


Bu galibiyetle artık düşme korkusunu üzerimizden bayağı attığımızı söyleyebilirim. Maçtan öncede yadığım yazımda olduğu gibi ben bu maçı kaybetmeyeceğimize olan inancım tamdı. Galibiyet olabileceğinide söylemiştim ama bu kadar net bir galibiyet de beklemiyordum. Özelliklede 1-0 yenik duruma düştükten sonra galip gelmek dahada bi mutluluk verdi camiamıza.

Bu takım kötü bir takım değil. ama içerisinde olduğu durumdan zaman zaman fazla etkileniyor. 2.yarı başından beride maalesef bir türlü gereken momentumu yakalayamamıştık. Uzun bir süreden beri aldığımız ilk deplasman galibiyeti bu momnetumu yakalamamızı sağlayacağını düşünüyorum. Ama ben yinede play-off hayalleri kurmuyorum. Çünkü eğer büyük hayaller kurulunca bunun gerçekleşmemesi durumunda düşüş daha büyük oluyor. Ki birde -6 puan ile başladığımız düşünülürse herhalde bana hak verirsiniz. Bu yıl ligte kalınmalı ve planlar gelecek yıl için yapılmalı.

Maça gelecek olursak. Sakarya ile birlikte en yakın deplasmanımız olan Pendik deplasmanına taraftarımızn desteği büyüktü. Maçın 14.dakikasında Ali Kıbıç’ın golüne engel olamadık ve evsahibi ekip 1-0 öne geçti. Golden sonra 22.dk da Onur Türk oyuna girdi. Bu değişiklikle takımımıza bir hareketlenme geldi. Daha sonra geçen hafta cezası dolayısıyla oynayamayan Serdar 28.dk da durumu eşitleyen golü attı ve tribünlerimizi sevince boğdu. 39 da Onur Türk birkaç haftadan beri süre gelen sessizliğini bozdu ve takımımızı öne geçiren golü attı. İlk yarı bu skorla bitti. İkinci yarının 18.dk sında Yunus İlgen skoru belirleyen golü kaydetti ve maçı 1-3 kazandık. Bu galibiyet bu sezon kazandığımız 2.deplasman galibiyeti oldu.

Şimdi hafta içi mesaisinde Konya Şekerspor ile karşılaşacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder