18 Mart 2011 Cuma

Pendikspor - Kocaelisporumuz















Uzun bir süredir zaman yetersizliği ve Blogspot a yapılan engellemeden dolayı yazamadığımız sayfamıza bu hafta itibari ile yeniden başlıyoruz.

Tabi bu yazamadığımız süreçte Kocaelisporumuzun aldığı kötü sonuçlarında etkisi yok dersek kendimizi kandırmış oluruz.

Maça gelecek olursak, bu hafta sonu en yakın deplasmanlarımızdan biri olan Pendikspor ile karşılaşıyoruz. Takımımızda son haftalarda alınan sonuçlardan sonra moraller çok iyi değil. Özellikle 2.yarının başından beri bir türlü dikiş tutturamadık. 2.yarı başından beri toplamda sadece 2 galibiyetimiz var. Son ve tek deplasman galibiyetimizi 11.haftada Konya Şeker karşısında almıştık. son galibiyetimizide Ofspor karşısında 4 hafta önce aldık. Deplasmanda oynadığımız 12 maçta 1 galibiyet 7 beraberlik ve 4 te mağlubiyet aldık.

Pendikspor ise evinde son 4 maçtır kazanamıyor. Oynadıkları son 7 maçıda kazanamadılar. Onlarında rahat bir dönem geçirdiğini söyleyemeyiz. Ama hala Play-Off şansları devam ediyor. Evlerinde oynadıkları 13 maçta 6 galibiyet 3 beraberlik ve 4 te mağlubiyet aldılar. Bu haftaya 36 puan ile 9.sırada giriyorlar.

Benim bu maça olan umudum gayet fazla. Yenileceğimizi düşünmüyorum ve yüksek ihtimal ile berabere biteceğini düşünüyorum. Zaten ilk hedefimizde yenilmemek olmalı. Çünkü artık ligin boyu kısalıyor ve alınacak her puan bizim için çok önemli. Ben deplasmana birçok seyircimizinde gideceğini düşünüyorum. Aman oralarda dikkatli olalım. Takımımıza zarar verecek hareketlerden kaçınalım arkadaşlar.

Tahmin: 0 Alt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder